Marantz Professional MPM-2000U
Kód: 316092Související produkty
Detailní popis produktu
Marantz Pro – MPM-2000U
MPM-2000U je nejvyšší model značky Marantz Pro z řady profesionálních nahrávacích mikrofonů s integrovaným zvukovým USB rozhraním. Mikrofon je připraven pro instantní integraci s vaším DAW a pro streamovací platformy. Jeho snadná konfigurace a plnohodnotný 48kHz/16bit převodník se studiovým frekvenčním rozsahem umožňuje nahrávání vokálů, nástrojů a perkusí. Obsahem balení mimo jiné odolný plastový kufřík a solidní Shock Mount.
Vlastnosti: • Elektretový kondenzátorový mikrofon se zadní elektrodou • Průměr membrány: 16 mm • Tloušťka membrány: 2 mikrony • Směrová charakteristika: Kardioidní • Frekvenční rozsah: 20 – 18 000 Hz • Tělo mikrofonu: Kovový odlitek • Zvuková karta: USB • A-D převodník se vzorkovací frekvencí 48kHz / 16-bit Balení obsahuje: • MPM-2000U • USB kabel • Shock Mount • Plastový kufřík • Uživatelský manuál: ENDoplňkové parametry
Kategorie: | Zvuková rozhraní |
---|---|
Záruka: | 24 |
Hmotnost: | 0.37 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Marantz je společnost založená v USA a je jedním z předních výrobců profesionálních a highendových audio produktů. První produkt Marantz vyrobil Saul B. Marantz u sebe doma v Kew Gardens v New Yorku. V 70. letech měla firma výrazný vliv na rozvoj hi-fi audia.V průběhu 80. let, kdy firmu vlastnil Philips, půkopník technologie kompaktních disků, Marantz vyrobil několik velmi uznávaných CD přehrávačů, i když celkový úspěch firmy nebyl tak velký, jako ve druhé polovině 70. let.
Počátkem 90. let Marantz soustředil pozornost na highendové komponenty. Od firmy Philips potom v roce 2001 získal značku Marantz Japan, a to včetně zámořských dceřiných prodejních společností.
2002 - Marantz Japan a Denon se spojily do D&M Holdings, do které později přibyly další highendové značky jako Boston Acoustics.
2008 - Philips prodává zbývající podíl v D&M Holdings, čímž končí 28 let trvající vazba mezi firmami Philips a Marantz.
2014 - Firmu Marantz Professional získává společnost inMusicBrands.