Manfrotto 1314B
Kód: 611337Detailní popis produktu
1314B
Všechno co potřebujete pro perfektní pozadí naleznete v jednom balení 1314B. Součástí tašky jsou tří sekční teleskopická tyč, dva malé stativy a dva úchyty na pozadí. U 1314B oceníte zejména jeho lehkost (4,2 kg) a přenositelnost. Díky chytrému designu z hliníkového materiálu je tato konstrukce velmi stabilní. 1314B má nosnost 10 kg a lze jej umístít do maximální výšky 237 cm a šířky 82 cm.
Vlastnosti:• váha: 4,2 kg
• 1/4"(28mm) závit
• 5/8” (16mm) spigot
• 3/8” závit
• maximální šířka: 86 cm
• maximální zatížení: 10 kg
• maximální výška: 237 cm
• materiál: hliník
• barva: černá
• hmotnost: 4,2 kg
Doplňkové parametry
Kategorie: | Fotostoly a příslušenství |
---|---|
Záruka: | 24 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Na konci 60. let byl Lino Manfrotto fotoreportérem pro Il Gazzettino a Il Giornale di Vecenza v Bassano del Grappa. Pracoval rovněž v oblasti průmyslové a reklamní fotografie. Studiové vybavení bylo v té době těžké, neohrabané a práci profesionálům moc neulehčovalo. Na trhu byla řada studiových blesků a světel, ale s příslušenstvím jako jsou stojany, ramena a svorky to bylo těžké.
Lino Manfrotto se tedy se svým spolupracovníkem pustil do výroby lehkého a pevného stojanu na světla, který měl konečně dostatečnou výšku. V prvních letech jich vyrobil jen několik pro své přátele fotografy. Později se rozhodl je nabízet na mezinárodní úrovni a první významnější objednávka přišla od švýcarského distributora.
První stojany, ramena a teleskopické tyče Manfrotto se vyráběly v garáži.
Současný nástup digitální technologie výrazně změnil foto a video průmysl a vytváří milióny nových fotonadšenců. Manfrotto tento trend očekávalo a nyní na základě svých zkušeností přichází s novými řešeními pro foto a video.
V roce 2010 Manfrotto prošlo evoluční expanzí od profesionálů a amatérů k nové populaci fotografických nadšenců používajících smartphony a kompaktní aparáty, pro které jsou fotografie a videa klíčovým oběživem v rostoucí platformě sociálních sítí. S pomocí vyhlášené reklamní agentury se značka posunula od svého těžiště „Proven Professional“ k inspirativnímu příslibu „Imagine More“. Manfrotto tak nastoupilo cestu k tomu stát se Power Brand.
„Manfrotto Imagine More“ vyjadřuje poslání sloužit kreativní obrazové komunitě k plnějšímu vyjádření a vystižení tvořivého ducha bez ohledu na úroveň technické způsobilosti. Toto poslání přivádí firmu k novým produktům, jako jsou LED světla, fotografické příslušenství pro iPhone ( R ), nová řešení pro video, nové brašny a další příslušenství, které bude sloužit mnoha dalším nadšencům i profesionálům po celém světě – ať už jsou jejich technické schopnosti, vybavení a cíle jakékoli.