Manfrotto 1004BAC-3
Kód: 611011PDetailní popis produktu
1004BAC-3
Profesionální světelný stativ 1004BAC-3 (v jednom balení 3 stativy)vážící 3 kg s překvapující nosností 9 kg. Předností světelného stativu 1004BAC-3 je chytrý design QSS ( Quick Stack System), tato plochá konstrukce umožnuje seskupit stativy k sobě a zajištuje minimalizaci prostoru při přepravě nebo ve studiu. Hlava stativu se skládá z 16 mm spigotu a 1/4" a 3/8" závitu. Součástí stativu je i polohovací noha, která umožňuje zabezpečit stativ na jakémkoliv terénu.
Vlastnosti:• hlava
• 1/4"(28mm) závit
• 5/8” (16mm) stud
• 3/8” závit
• minimální výška: 124 cm
• maximální zatížení: 9 kg
• Maximální výka: 366 cm
• materiál: hliník
• barva: černá
• hmotnost: 3 kg
Doplňkové parametry
Kategorie: | Světelné stativy |
---|---|
Záruka: | 24 |
barva: | černá |
hmotnost: | 3 |
materiál: | hliník |
maximální výška: | 366 |
maximální zatížení: | 9 |
minimální výška: | 124 |
upínací hlava (Grip Head): | 1/4" 3/8" 5/8" |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Na konci 60. let byl Lino Manfrotto fotoreportérem pro Il Gazzettino a Il Giornale di Vecenza v Bassano del Grappa. Pracoval rovněž v oblasti průmyslové a reklamní fotografie. Studiové vybavení bylo v té době těžké, neohrabané a práci profesionálům moc neulehčovalo. Na trhu byla řada studiových blesků a světel, ale s příslušenstvím jako jsou stojany, ramena a svorky to bylo těžké.
Lino Manfrotto se tedy se svým spolupracovníkem pustil do výroby lehkého a pevného stojanu na světla, který měl konečně dostatečnou výšku. V prvních letech jich vyrobil jen několik pro své přátele fotografy. Později se rozhodl je nabízet na mezinárodní úrovni a první významnější objednávka přišla od švýcarského distributora.
První stojany, ramena a teleskopické tyče Manfrotto se vyráběly v garáži.
Současný nástup digitální technologie výrazně změnil foto a video průmysl a vytváří milióny nových fotonadšenců. Manfrotto tento trend očekávalo a nyní na základě svých zkušeností přichází s novými řešeními pro foto a video.
V roce 2010 Manfrotto prošlo evoluční expanzí od profesionálů a amatérů k nové populaci fotografických nadšenců používajících smartphony a kompaktní aparáty, pro které jsou fotografie a videa klíčovým oběživem v rostoucí platformě sociálních sítí. S pomocí vyhlášené reklamní agentury se značka posunula od svého těžiště „Proven Professional“ k inspirativnímu příslibu „Imagine More“. Manfrotto tak nastoupilo cestu k tomu stát se Power Brand.
„Manfrotto Imagine More“ vyjadřuje poslání sloužit kreativní obrazové komunitě k plnějšímu vyjádření a vystižení tvořivého ducha bez ohledu na úroveň technické způsobilosti. Toto poslání přivádí firmu k novým produktům, jako jsou LED světla, fotografické příslušenství pro iPhone ( R ), nová řešení pro video, nové brašny a další příslušenství, které bude sloužit mnoha dalším nadšencům i profesionálům po celém světě – ať už jsou jejich technické schopnosti, vybavení a cíle jakékoli.