Manfrotto 008BU

Kód: 611086
Značka: Manfrotto
5 678 Kč / ks 4 692,56 Kč bez DPH
Není skladem
stativ Cine, typ Junior, hliníkový, černý, max. výška 212 cm, max. 15 kg, hmotnost 4,2 kg, s kombinovanou paticí 14

Detailní informace

Detailní popis produktu

ALU - CINE BLACK STAND, pr.zákl. 118cm, slož.výška 122cm, min/max. výška 146/230cm, hmotnost 5,2kg, zatížení 15kg, spigot typ 14

Doplňkové parametry

Kategorie: Světelné stativy
Záruka: 24
Hmotnost: 5.17 kg
barva: černá
hmotnost: 5,17
hmotnost brutto: 5,75
kompatibilní kolečka: 109,110,110G
materiál: hliník
maximální výška: 212
maximální zatížení: 15,0
maximální zatížení při náklonu 6°: 3 kg@212 cm
minimální výška: 131
patice: Typ 14
průměr základny: 118
složená výška: 112

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

manfrotto_profil_prodance_1

Na konci 60. let byl Lino Manfrotto fotoreportérem pro Il Gazzettino a Il Giornale di Vecenza v Bassano del Grappa. Pracoval rovněž v oblasti průmyslové a reklamní fotografie. Studiové vybavení bylo v té době těžké, neohrabané a práci profesionálům moc neulehčovalo. Na trhu byla řada studiových blesků a světel, ale s příslušenstvím jako jsou stojany, ramena a svorky to bylo těžké.

Lino Manfrotto se tedy se svým spolupracovníkem pustil do výroby lehkého a pevného stojanu na světla, který měl konečně dostatečnou výšku. V prvních letech jich vyrobil jen několik pro své přátele fotografy. Později se rozhodl je nabízet na mezinárodní úrovni a první významnější objednávka přišla od švýcarského distributora.

První stojany, ramena a teleskopické tyče Manfrotto se vyráběly v garáži.

Současný nástup digitální technologie výrazně změnil foto a video průmysl a vytváří milióny nových fotonadšenců. Manfrotto tento trend očekávalo a nyní na základě svých zkušeností přichází s novými řešeními pro foto a video.

V roce 2010 Manfrotto prošlo evoluční expanzí od profesionálů a amatérů k nové populaci fotografických nadšenců používajících smartphony a kompaktní aparáty, pro které jsou fotografie a videa klíčovým oběživem v rostoucí platformě sociálních sítí. S pomocí vyhlášené reklamní agentury se značka posunula od svého těžiště „Proven Professional“ k inspirativnímu příslibu „Imagine More“. Manfrotto tak nastoupilo cestu k tomu stát se Power Brand.

„Manfrotto Imagine More“ vyjadřuje poslání sloužit kreativní obrazové komunitě k plnějšímu vyjádření a vystižení tvořivého ducha bez ohledu na úroveň technické způsobilosti. Toto poslání přivádí firmu k novým produktům, jako jsou LED světla, fotografické příslušenství pro iPhone ( R ), nová řešení pro video, nové brašny a další příslušenství, které bude sloužit mnoha dalším nadšencům i profesionálům po celém světě – ať už jsou jejich technické schopnosti, vybavení a cíle jakékoli.